Voor wie staan wij klaar?
Wij bieden uitgebreide diensten en advies op maat voor DGA’s, waarbij we hen ondersteunen in zowel de zakelijke als persoonlijke financiële aspecten. Of het nu gaat om bedrijfsstructuur of om de overgang van het bedrijf van ouders naar kinderen of om privé zaken zoals een hypotheek voor de DGA of zijn kinderen, wij bieden een 360 graden aanpak.
Van start-ups tot gevestigde bedrijven, wij begeleiden ondernemers in elke fase van hun bedrijfsgroei met strategisch advies, administratieve ondersteuning en meer. Omdat wij zelf ondernemers zijn, kunnen we ons verplaatsen in uw schoenen en als een behoorlijke sparringspartner dienen.
Zelfstandige zonder personeel (ZZP’ers) kunnen rekenen op onze expertise voor het optimaliseren van hun financiën, belastingaangiftes, en administratieve processen. We passen Exact Online aan naar uw wensen en gebruiken. Wilt u meer zelf doen om kosten te besparen of juist alles aan ons over laten? Het is aan u.
Sectoren
Onze dienstverlening is gericht op diverse sectoren, waaronder:
- Restaurants en Hospitality
Wij begrijpen de unieke uitdagingen van de horeca en bieden specifieke oplossingen voor administratieve en financiële behoeften. De veelvoud van platformen waar orders binnenkomen kunnen administratief een uitdaging vormen. Door gebruik te maken van IT oplossingen, stroomlijnen we uw organisatie. Of het nu gaat om uw kassasysteem, website, Thuisbezorgd.nl of UberEats, wij zorgen voor een soepele afhandeling.
- Van kleine boetieks tot grote winkels, wij helpen retailers met efficiënte administratieve en financiële diensten. Ons team is ervaren in het screenen van de betalingsstromen. Pinbetalingen komen direct binnen, maar creditcard betalingen volgen later. Hebben de betalingsplatforms hun kosten wel juist in rekening gebracht, of betaal ik teveel? Wordt de BTW op die diensten wel afgetrokken? Daarnaast zorgen we voor integraties met bijvoorbeeld webshops en kunnen we ook het voorraadbeheer integreren.
- Van kleine boetieks tot grote winkels, wij helpen retailers met efficiënte administratieve en financiële diensten. Ons team is ervaren in het screenen van de betalingsstromen. Pinbetalingen komen direct binnen, maar creditcard betalingen volgen later. Hebben de betalingsplatforms hun kosten wel juist in rekening gebracht, of betaal ik teveel? Wordt de BTW op die diensten wel afgetrokken? Daarnaast zorgen we voor integraties met bijvoorbeeld webshops en kunnen we ook het voorraadbeheer integreren.
- Handel (import/export)
Wij ondersteunen handelsondernemingen met uitgebreide kennis van internationale handel en bijbehorende financiële processen. Verschillende aspecten kunnen van invloed zijn op uw onderneming. Het internationale aspect brengt BTW uitdagingen met zich mee, waar we u goed bij kunnen ondersteunen. Maar ook het inzicht in de voorraadpositie en marges op bijvoorbeeld partijen kunnen we voor u optimaliseren.
- IT
Voor IT-bedrijven bieden wij op maat gemaakte diensten om hun administratieve lasten te verlichten en strategisch advies te geven. Of het nu gaat om het factureren per uur, het verstrekken van periodieke abonnementen, werk op regiebasis (projecten), of een combinatie van deze, wij kunnen uw administratieve processen optimaliseren.
- Non-profit
- Wij helpen non-profit organisaties met het opstellen en beheren van budgetten, financiële rapportages en het waarborgen van transparantie in hun financiële processen.
- Wij ondersteunen non-profit organisaties bij het naleven van wet- en regelgeving en het opstellen van jaarverslagen en andere verplichte documentatie.
- Van het verbeteren van operationele efficiëntie tot het ontwikkelen van langetermijnstrategieën, wij bieden advies op maat voor duurzame groei en impact.
- Wij nemen de administratieve taken uit handen, zodat non-profit organisaties zich volledig kunnen richten op hun kerntaken en missie.
- Ook kunnen we sparren over het beloningsbeleid en zorg dragen, dat de mensen die de diverse projecten dragen ook op een behoorlijke manier beloond worden.
- Vastgoedbeleggers
Onze diensten voor vastgoedbeleggers omvatten alles van administratieve ondersteuning tot strategisch financieel advies. Dit kan onder meer de periodieke facturatie en incasso van huren betreffen als ook de ondersteuning bij het opstellen van huurovereenkomsten en het oplossen van conflicten.
- ZZP’ers in de bouwsector
Wij helpen zelfstandigen in de bouwsector met hun specifieke administratieve en financiële behoeften. Processen worden op maat aangepast, zodat u zich kunt focussen op de taken die u belangrijk vindt. Ook houden wij fiscale aspecten in de gaten. Wanneer is het bijvoorbeeld raadzaam om de eenmanszaak om te zetten in een B.V.